Rejestracja Przypomnij hasło

Koszyk jest pusty

Regulamin

Regulamin sklepu

 

  1. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  2. Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego, pocztą elektroniczną (slawek@amo-sports.com) lub telefonicznie, pod numerem 608 590 358.
  3. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Obowiązuje cena widoczna w sklepie w momencie zakupu.
  4. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wszystkich niezbędnych danych w formularzu zamówienia, a także numeru telefonu, gdyż jest on konieczny w przypadku wysyłki towaru za pośrednictwem kuriera.
  5. Dla każdego produktu określono zbliżony czas realizacji zamówienia, wyrażony każdorazowo w dniach roboczych. Czas realizacji może być jednak krótszy.
  6. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem kuriera DHL lub UPS (w zależności od dostępności) lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
  7. Płatności za przesyłkę można dokonać za pośrednictwem platformy Płatności 24.pl, przelewem bankowym, na konto podane w mailu zwrotnym, potwierdzającym przyjęcie zamówienia, lub przy odbiorze (opcja za pobraniem).
  8. Zamówienia o wartości powyżej 1000 zł mogą być zrealizowane wyłącznie po przedpłacie na konto. W szczególnych przypadkach, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedającym, możliwe jest wpłacenie 50% należnej kwoty na konto, a pozostałej części przy odbiorze.
  9. Wysyłka towaru nastąpi we wskazanym każdorazowo terminie, licząc od daty zaksięgowania środków na koncie bankowym (o ile nie wybrano opcji "za pobraniem")
  10. Do przesyłki dołączany jest dowód zakupu.
  11. Klient ma prawo zwrotu towaru, o ile nie nosi on żadnych śladów użytkowania i jest oryginalnie zapakowany, w okresie do 10 dni roboczych od dostarczenia zamówienia. Towar należy odesłać, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedającym, na podany przez Sprzedającego adres.  Gdy w ramach działań promocyjnych za wysyłkę nie została pobrana wcześniej opłata, Sprzedający odliczy koszt wysyłki od kwoty, która zostanie zwrócona Kupującemu na wskazane konto lub w inny, ustalony sposób.
  12. Do zwracanego towaru należy dołączyć pełne dane osobowe, pisemne potwierdzenie, w jaki sposób Kupujący chce odebrać należność oraz (nieobowiązkowo) krótki opis przyczyny zwrotu. Należność zostanie zwrócona Kupującemu w terminie do 10 dni roboczych.
  13. W przypadku stwierdzenia wad technicznych lub uszkodzenia sprzętu po otrzymaniu przesyłki, towar należy odesłać Sprzedającemu, po wcześniejszym telefonicznym lub mailowym ustaleniu, na adres Stary Rynek 76/4, 61-772 Poznań. Do towaru należy dołączyć krótki opis uszkodzenia. Po pozytywnej weryfikacji uszkodzeń lub wad, sprzęt zostanie bezzwłocznie wymieniony (w miarę dostępności w magazynie) i odesłany. W sytuacji, gdy towaru nie ma w magazynie, wysyłka nastąpi w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku całkowitego wyczerpania zapasów, zostanie zaproponowana wymiana na inny towar w tej samej cenie lub droższy (za dopłatą).
  14. Na cały asortyment sklepu udzielana jest 3-miesięczna gwarancja. Gwarancji podlegają wyłącznie uszkodzenia wynikające z wad technicznych lub materiałowych. Ponieważ sprzęt może być intensywnie użytkowany, gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe np. w wyniku uderzenia w inne przedmioty oraz wynikające z jego eksploatacji na boisku lub w hali, a także takie, które powstały w wyniku użycia sprzętu niezgodnie z przepisami gry w hokeja na trawie.
  15. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu jego realizacji oraz, w przypadku wyrażenia chęci, w celu wysyłki newslettera. Dane nie będą wykorzystywane w innych celach.
  16. Klient Sklepu ma prawo do wglądu w swoje dane oraz ich korekty. Może także zażądać zaprzestania ich wykorzystania.

 

Nasz sklep internetowy, by ułatwić korzystanie ze wszystkich funkcji, używa plików cookies. Korzystając z niego wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zgadzasz się na to, zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Zamknij